Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Världens finaste Douglas :D ♥


Canon EOS 450D, Canon EF-S 55-250mm IS

Som ni kanske märkte så hann jag inte fixa inlägg i torsdags, för jag skulle iväg till stallet och efter det blev det liksom avglömt :) Men jag har iallafall haft en sjukt kul helg tillsammans med kompisarna, gamla kompisar och fick även en del nya kompisar. Jag och Gina gick först på marknaden i stan på lördagmorgon och där mötte vi några andra som vi var med. När dom sedan skulle gå så var vi med några andra som resten av dagen och kvällen spenderades med :) Klockan tio var det ju gratisbio, Hur många lingon finns det i världen, och den gick vi på.
Idag gick vi en till sväng på marknadden och Gina köpte en ring hon skulle ha innan vi gick hem igen och så åkte jag hem. Tack för den roliga helgen tjejor! ♥

Kommentarer

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus