Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Svanar #2


Canon EOS 450D, Canon EF-S 55-250mm IS

Tänkte göra detta till ett lite hästrelaterat inlägg, även fast bilden är på två svanar. Igår var jag och Emmy ute och galopperade hästarna, och han blev då väldigt hård i munnen, men då får nte jag hålla emot tillbaka, för då ger jag han bara änu mera stöd, så att han ska pulla på ännu mer. Ska ut och galoppera imorgon också, och då ska jag sträva efter att få en så längsam galopp som möjligt. (Man kan ju alltid försöka..)
Annars så har jag haft studiedag idag, men skola som vanligt imorgon igen, tråkigt som vanligt. Men har helgen att se fram emot, för då ska förhoppningsvis Gina sova här, och jag ska äntligen få köpa röda converse :D

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus