Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Info om mig :D



Jaha.. Eftersom att jag har fått ett gäng nya läsare (Vilket jag btw är jätteglad över!) så tänkte jag ta och berätta för folket om mig själv, och tror faktiskt inte att jag har gjort det innan heller..
Aja, jag heter iallafall Josefin och bor i ett rött hus någonstans  Sveden. Jag fyller 14 16:e april, och är för det mesta glad och när jag är mina kompisar är jag väldigt random och flummig. Folk tror ofta att jag är sur och kaxig, men förstår inte riktigt vad dom har fått det ifrån.. Det slutar dom iallafall tro när de har lärt känna mig :D Jag älskar all sorts musik för det mesta, utom opera då, haha. Jag gillar att kolla på vissa tv-program, och det tror jag nog att alla andra gör också, haha! Men jag är en riktig nörd för Vänner, Pensionärsjävla (XD) och Off the map.
Men man får ju inte glömma att jag har jävligt dålig humor och att jag rider. Jag har en egen häst som jag tror jag har skrivit om nån gång, han är iallafall med på bilden ↑. Jag har också en hund, en kanin och sköldpaddor (!). Jag är också en riktig sucker för fotografi, och fotar allt som finns. Jag har som mål med min fotografi och försöka få fram den fina sidan i alla föremål. Också att få fram attidyd i vissa bilder, för allt kan bli bra på bild, jag lovar.
Nu till lite random saker då, min tandborste är orange, min mascara är lila (flaskan alltså), min parfymm heter Green summer, min dator är en Toshiba, min hund är grå och mina sköldpaddor är gröna. Liksom tänkte att jag skrev det där så slipper ni fråga sen ;)

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus