Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Halt häst..



Idag tog jag som vanligt in honom ur hagen och skulle rida. Kände igenom honom som vanligt också, och kände ingenting.. När jag skrittade honom kändes ingenting av någon hälta, men jag började trava honom så ville han inte trava och travade hur orent som helst, så bara att hoppa av och kolla efter stenar och så i hovarna, ingenting. När jag sedan började leda runt han så såg jag att han var halt på vänster fram, så det var ju bara att gå upp till stallet då.. Troligtvis är det bara en sträckning från något bus i hagen, men han får ju stå i några dagar så får vi se. Han får iaf stå inne inatt så han får vila lite :)

Sa ju att uppdateringen skulle äga idag, och hade förbrett massa tidsinställda, men nu loggade jag in och dom vara bara borta ;O

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus