Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Vatten


Foto, Redigering: Jag
Canon EOS 450D, Canon EF-S 18-55mm IS

Måste säga att jag verklign gillar att fota vatten, blir ju bra nästan varje gång ;) Bilden här ovan är något av en favorit iallafall :)
Just nu så sitter jag här och drogar Eminem, verkligen bra låtar :) Snart kommer mormor och hennes syster Mary hit och ska ge mamma presenter, för hon fyllde år i måndags, och ikväll så kommer morbror med familj, och så tar dom säkert med Douglas ♥
Men efter att mormor har varit här så ska jag ner till stallet och mocka, och förhoppningsvis fota när Matilda rider Player :D Får se om det blir med hennes kamera eller min, kanske blir min, för jag har ju zoomobjektiv, och blir bilderna coola (han kan bocka och stegra) så kanske jag vill ha några själv också ;)

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus