Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Önskning

Min största önskning just nu (nej, näst största önskning) är att få åka till Ponnyakuten med Nisse :D Asnice ju :D Inte för att jag har några jättestora problem,  men jag fick ihop en liten lista med problem iallafall ;)

- Nisse kan inte longeras
- Jag har dåligt självförtroeende och kan bli rädd i vissa situationer
- Nisse blir ibland lite för busig och kan inte koncentrera sig
- Nisse kan inte galoppera så jättebra på ridbanan
- I hoppning kan han ta bettet och sticka på väg mot hindret ibland
- Kan bocka efter hindret
- Svårlastad ibland
- Om han ska ut ur transporten bakåt får han lite bråttom bakåt
- Lite hård i munnen när han känner för det

Det är mina problem, tycker jag är modig som vågar skriva upp mina problem här tycker jag :)

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus