Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Old Pic


Dålig kvalité AB, som Gina Pina säger nu. Det håller jag faktiskt med om ;)
Jag vet att jag har uppdaterat dåligt, men har inte haft tid med prov och allt, men jag fick VG+ på både matteprovet och NO provet. Idag så red jag på Nisse, och Ingela var med och gav lite goda råd, hon fick också hoppa upp och testa rida lite :) Gick superbra, men han är ju lite svår ibland, för att det är jobbigt för han, och då blir han lite sur, men i slutet gick det bättre. Gina kommer vara hos mig i helgen, så kommer inte uppdatera så bra, men jag kommer få väldigt mycket bilder när helgen är slut :D

Kommentarer

Hanna♥

2011-01-28 - 23:22:11
jag har bilderna nu :D

Emma Engström

2011-01-29 - 17:34:23
Du har en jättefin och interessant blogg, gillar den stort! :)

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus