Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Mina Mål med Nisse 2011



Mina mål med Nisse är saker som jag tillsammans med min tränare har bestämt åt Nisse, som är realistiska att vi ska kunna klara av i år, och en del mål har jag även tänkt ut själv utefter vad jag vill göra med Nisse. Våra mål är just det också, Våra Mål, så jag struntar i vad alla andra redan har gjort med sina hästar, utan jag och Nisse utvecklas i våran egen takt :)

- Galoppera ordentligt med riktig galoppskänkel på ridbanan.
- Kunna arbeta honom i galopp på ridbanan
- Form i galoppen
- Starta en 50cm hopptävling, Pay n´ Jump

Det är väl typ mina mål.. Sedan har jag ju också saker jag behöver träna på med min ridning, men det är ju inte samma sak som mål ;)

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus