Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

...

Det är snart två år sen jag träffade dig sista gången. Två år sedan jag kramade dig, och viskade att jag älskade dig. Två år sedan jag insåg att det förmodligen skulle vara sista gången jag såg dig. Det är en så lång tid, men jag kommer fortfarande ihåg det såväl, hur jag grät mot din hals och sedan gick därifrån gråtandes, satte mig i bilen och åkte därifrån, kollandes bakåt och såg dig för sista gången. Sista minnet av dig är från 9:e April 2009.
Jag hoppas hela tiden på att få träffa sig igen, men det är säkert inte så. Jag gråter fortfarande varje gång jag tänker på dig. Jag har aldrig saknat något så mycket som jag saknar dig just nu. Jag önskar varje gång vi åker bil att vi ska åka förbi hagen där du står nu. Om jag bara visste var det var..
Snälla du, jag var inte redo att lämna dig. Jag skulle vilja träffa dig en gång till, krama dig och känna din päls under min hand. Allt jag har nu är minnena från vår tid tillsammans.
Cobben, jag älskar dig ♥

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus