Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Douglas x 3




Foto, Redigering: Jag
Canon EOS 450D, Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS

Tycker Douglas är så grymt söt, lätt den sötaste hunden jag har sett :D Kolla bara öronen liksom, t.o.m dom är ju söta på honom :')
Idag kom jag hem från skolan kl. 5 typ, väldigt kul.. Fick vänta på bussen i en timme, eftersom att den jag brukar åka med är inställd. Snällt av mamma som hade fixat allt i stallet. Tack Mamma ♥ Jag skulle ha ridit idag också, men jag måste städa rummet, och måste plugga spanska, så jag hinner inte, men jag vill verkligen :(
Får väl rida imorgon istället :) Ska bara redigera några bilder i Photoshop, så ska jag köra igång med städningen sen :) 

Kommentarer

Mari Lundin

2011-01-20 - 19:45:06
Sååå fina bilder du har tagit på våra vovve!! Du är såå duktig! Kanske du ska ta på honom och Bamse tillsammans,,kan ju bli spännande bilder!

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus