Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Min väldigt intressanta dag.


Canon EOS 450D, Canon EF-S 55-250mm IS    
Tycker våran fröautomat är väldigt gullig, tyvär verkar inte fåglarna tycka detsamma.

Tänkte ta och vara snäll och berätta vad jag har gjort idag, på Alla ♥ dag och allt. Kan ju då säga att det faktiskt inte finns så mycket att berätta om det, det är bara som vilken dag som helst. Och nu när jag har redigerat klart ett antal bilder så kommer jag på att jag har prov imorgon i SO och engelskaprov på torsdag.. Kan ju passa på att för intresseklubbens skull säga att jag inte har pluggat ett skit tilll engelskan, men får väl passa på att göra det nu! Kom också på att jag glömde bort ett program som jag skulle ha kollat på för 40 minuter sedan.. Menmen, det går faktiskt imorgon också!
Go o Gla, Kexchokla ♥

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus