Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Haha x3

Tänkte vara lite snäll och bjuda på ett bildlöst inlägg ;) Jag hade nyss sönder datastolen som står framför mammas dator, lutade mig lite bakåt, en skruv flög ut och hela ryggstödet bröjade luta åt höger. Men jag tror inte hon blir sur, Johannes har varit nära på att förstöra den länge.
Jag måste säga att jag vill baka! Jag vill baka cupcakes, har faktiskt aldrig bakat det :D Jag vill baka kladdkaka också, men jag blir så tjock, så tänker nog inte göra det :P
Väldigt intressant inlägg måste jag säga, men jag bloggar mer senare :)

Kommentarer

GINA (fotoblogg)

2011-02-16 - 19:22:45
HAHA BRA JOSSAN! XD <3

förra inlägget med dumma blondiner va lite kul xd

Natalja

2011-02-17 - 11:13:32
Gud vilken fin design du har!

Blev helt kär i den och dina fina bilder! :D

Du gör inte gratis designer va ? xD

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus