Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild


Canon EOS 450D, Canon EF-S 55-250mm IS

Av någon anledning blir bilderna i kass kvalité när ja laddar upp dom här, men det får ni leva med!
Igår sov jag över hos Gina, därför har jag inte uppdatereat något. Vi kollade på en asbra film igår, Babysitter Wanted var namnet på den, en väldigt bra skräckis, som jag rekomenderar om man inte mår illa av mycket blod ;)
Idag gick jag ut och gick med en överladdad häst, han småstegrade, sparkade nästan åt en hund (?) och massa såna saker, får bli lite longering imorgon, så han får ladda av sig det värsta, och så kan jag rida ett lite hårdare ridpass på fredag hade jag tänkt :)
Imorgon är det slalomdag i skolan -.- Inte för att jag ska åka slalom, jag ska faktiskt gå och leka sportfotograf med en viss Gina Bäck :D Kuligt som fan, fast ne. Ett plus är väl att man bor 5 minuter ifrån backen, så får ju en aning sovmorgon iaf! *happyface*

Kommentarer

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus