Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Vitsippa


Canon EOS 450D, Canon EF-S 55-250mmm IS

Min uppdatering har verkligen legat i botten den senaste tiden, men har ingen bra bortförklaring förutom att j ag bara inte har gjort det. Men solen skiner och då vill man ju faktiskt vara ute. I torsdags var jag ute med Gina, Emil och Hampus till halv elva, och efter det så orkade jag inte blogga, och på fredagen så var jag och Gina ute och fotade, men mer bortförklaringar än så har jag inte, för jag har setat vid datorn varje dag.
Jag vill ha ett 50mm! Men finns så mycket annat som jag också vill ha, så jag måste prioritera. Kläder till mig är viktigast, sedan kommer ridkläder, och sist grejjer till kameran, eftersom att jag ändå använder mitt 55-250 till alting nästan numera..
Kommer fler inlägg ikväll.´, så hare bra sålänge i solskenet :D

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus