Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Haha...

... eller kanske inte.
Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva om längre. (Lite tips kanske?) Jag hittade iallafall nyss en tröja jag vill ha! Texten: Jag är inte döv, jag skiter bara i dig. Haha, fett cool tröja! Idag efter skolan så läste jag ut När jag hör din röst och började på Ljudet av ditt hjärta. Lätt de bästa böckerna på hela världen.
Sedan kom Johannes hem, och började va med Emil, och då skulle jag vässa en penna och göra matteläxan, men det funkde ju fan inte att vässa den j'vla pennan! Och då skulle jag ha i stift i en stiftpenna, men det kunde jag inte heller haha! Så då hjälpte Emil mig, först med stiftpennan och sen vässade han pennan! Haha, då vart jag sur..
Sen gick vi ut och gick, jag, Johannes, Emil och Edwin, och så mötte vi Martin och Hampus och Isak. Martin hade en softairgun, och då skulle Emil skjuta mig med den, men då missade han, och träffade mitt huvud istället för någon annanstans, haha! Men det kändes inte.. Lite wierd...

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus