Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Ny Tapet :D


Gaston, en av de tre nya hästarna i stallet.

Jag vet att min uppdatering har varit dålig, men jag har helt enkelt inte velat! Såhär ser min lista över prioriteringar ut nu:

1. Skolan
2. Hästarna
3. Kompisar
4. Familjen
5. Bloggen

Alltså kommer bloggen längst ner, och jag har vart väldig tmycket med kompisar de senaste dagarna, i Lördags va jad med Emil, Martin och Johannes till halv 12, så hade ju ingen lust att skriva nåt då ;P
Jag har faktiskt tapetserat om rummet också :D Gjorde det igår, så ni ska nog få en bild någon dag. Det är iallafall en fototapet, den heter "Tropical Sundown", den är verkligen jättefin :)
Ska försöka slänga in ett till inlägg sen, jag skulle ha bloggat tidigare idag, men jag va med Emil och Martin ^.^

Kommentarer

matilda

2010-11-03 - 09:34:34
Han hoppade jag igår :p

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus