Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Random pic


Kände för att lägga upp nåt, så tog bara en lite random pic som jag tog samma dag jag fått kameran ;D Visst har jag skills?

Idag blev jag jäääääävligt sur på mig själv ;P Var ute och åkte bil i skogen typ, och himlen var såhär jättefin och allt, och gissa vem som inte hade kameran med sig? Jo hag D= OCh sen så kom vi fram till ett ganska högt ställe, där det var berg med skog, en sjö, och så solnedgången med en massa snygga moln och solen helt orange. Jani, då blev jag ju liiiiite sur på mig själv igen ja.
Och på hemvägen sprang en älg framför bilen, sen sprang den ner i diket, och stannade där och tittade med sina stora öron =) Vi pratade med den, och den var väldigt nära, och jag hade ju inte kameran med mig -.-'
Sen säger pappa "Spring in i skogen med dig nu", och då sprang den iväg ;)

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus