Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Hej hej =)


Canon EOS 450D - 18-55mm

Här sitter jag och lyssnar på Adam Lambert och typ, dömmer? Haha!

Imorgon ska vi nog köpa en handsfree, för jag har typ tappat bort min.. För jag vill lyssna på den låten utan att alla ska klaga jämt, x'D Vi ska också köpa nya batterier till min högtalare, så kan jag lyssna från mobilen med bra ljud också.

Jag är typ den enda jag vet som tycker Adam Lambert är snygg, men kan inte låta bli att tycka de. Jag tycker inte att Justin Bieber är snygg eller söt, men jag tycker att han sjunger bra, till skillnad från typ Lina, Matilda och Gina som tycker han är söt och allt ^.^

Kommentarer

sanna

2010-07-29 - 21:17:39
jag är nog den enda som tkr att justin är riktigt ful och sjunger hemskt ;p

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus