Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Hästarna flyttade!

Canon EOS 450D - 18-55mm - Cosmos

 

Igår red jag iväg med Kerstin, Cosmos ägare, och red iväg hästarna till ett annat ställe. Tänkte försöka få i hästarna i vattnet, men Cosmos gick ner för halva stranden, sen gick inte han nå mer. Nisse gick ända till kanten, men sen vågade det så mycket, och det gillas inte, så han vände. Men han spang inte iväg, min älskling ♥

För någon dag sen så låg jag krälandes på marken här utanför och lekte lite med kameran, bilderna blev jag inte supernöjda med, men jag kan slänga upp dom ändå! Ska föresten göra ett inlägg där jag skiver om mig, och ska jag lägga ut lite bilder på Bamse, min hund, och Stampa, min kanin, så får dom också gästa bloggen lite =)

En bild på Bamse kan jag faktiskt slänga upp på en gång, ska bara skriva på den först!

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus