Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Bad Uppdate, jag vet

Jag har verkligen uppdaterat dåligt, men har inte haft nåt att skriva om..
Igår red vi hem hästarna igen, skönt... Galopperade lite och så, och så kom vi till en tant som bara kollade ut genom dörren och sa "Vad gör ni?" Vi ba vi ska bara rida förbi här.. Och hon ba "Ja, men jag tycker inte det är okej, jag tycker faktiskt inte det, men det får väl gå för den här gången då!" Vi ba -.-' och red förbi x'D
Nu ska jag dra ner till stallet och borsta lite, kameran får nog hänga med tror jag, så blir väl lite bilder sen då, och så ska ni få bilderna på Douglas som jag lovade =)

Kommentarer

GINA

2010-07-10 - 11:34:57
men lägg in mer bilder, du fotar ju mycket :D

Du kan väll lägga in bilder på din mammas data ;D

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus