Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Vill se...


Canon EOS 450D - 18-55mm

Nu sitter jag här och lyssnar på musik, samtidigt som jag sjunger. Det låter förjävligt måste jag säga.. Haha, menmen, man kan väl inte vara bäst på allt, men jag är ju bäst på allt annat. Så det gör nog inget att jag inte kan sjunga så bra. Självfortreende vare här ;D
Jag gick i skolan till tre idag. TRE! På en fredag :( Det är tack vare den där j*vla hemkunskapen, som jag lyckligt ovetande valde som profil. Något jag har ångrat sen dess. Men vi bakade pepparkakor iallafall! *Happyface*
Reste av dagen ska jag tillbringa framför datorn eller bärbara dvd spelaren framför en film. En skräckfilm :D Inte för att jag har någon riktigt läskig iallafall, något som måste inhandlas! Jag älskar skräck :D Den jag fick syn på igår som verkar väldigt äcklig är Cannibal Holocaust.
Handlar om ett filmteam som går vilse i Amazonasjungeln, de hittar sedan deras fimlrullar inbäddade i deras kroppar.. Läskigt.. Nackdelen är väl att djurmorden i filmen sker på riktigt, dock så sker det utan lidande, man får väl hoppas det.. Annars vill jag absolut inte se den.
Have a happy day :D

Kommentarer

simone

2010-12-08 - 11:49:52
mysigt foto :D

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus