Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Vem är JAG?


Det är nog inte så många som vet sådär riktigt vem jag är, så jag tänkte faktiskt ta och berätta det nu!
Jag heter iallafall Josefin, men det visste ni nog redan. Jag är 13 år gammal, är född 16:e April 1997. Jag föddes även som en stjärna, och kommer att dö som en legend, men det visste ni kanske redan ;D
Jag har iallafall typ gråblå (?) ögon och är blondin, men faktiskt en smart blondin. Jag har sämst självfortreende och vill bara smälta in i mängden. Att stå inför klassen går dock bra :)
Om man känner mig är jag dock väldigt framåt och har helt vrickad humor, jag är likadan vare sig jag är med en kille eller en tjej, lika vrickad hela tiden. Människor som inte känner mig tycker jag är kaxig, vilket jag inte riktigt förstår varför (jag har fått reda på att folk som inte känner mig tycker det).
Jag älskar musik och lyssnar på allt från HIM till Safura, B.O.B till Björn Rosenström, ja, ni fattar nog. Något jag däremot inte tål är opera och min brors musiksmak, den suger för det mesta, med få undantag.

Jag har en kanin, en hund och en häst. Kaninen är en korsning mellan hermelin och dvärgvädur, en svart gullig sak som heter Stampa. Hunden är en Gråhund som springer efter älgarna och skäller ut dem. Han heter Bamse föresten, och gillar inga andra än familjen och Gina. Men hon bor ju typ här ;p
Hästen heter Nisse och är som min bästa vän, han är det bästa som någonsin har hänt mig :') Mer info om han och de andra djuren kommer att komma i separata inlägg.

Mitt andra intresse stavas fotografering och är något jag verkligen älskar att hålla på med, och när jag väl har fått någon idé så måste jag genomföra den ganska snart, annars blir jag sur ;) Jag har just nu en väldigt liten kamerautrustning, men den ska utökas snart, efter jul faktiskt. Ska även skriva ett inlägg om min kaerautrustning senare :D

Är det nåt mer ni vill veta så är det bara att fråga :)

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus