Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

En favoritbild


Canon EOS 450D - 18-55mm  
Jag måste säga att jag är in love med bokehn i bilden :D

Idag har jag inte gjort någon specielt mer än att ha varit i skolan då, men det är inget kul med det. Men igår däremot har jag lite saker att berätta om! På morgonen runt tio så var det tänkt att mamma skulle köra Nisse, men eftersom hon skulle få köra honom på Luciatåget på kvällen så tyckte jag att jag skulle få rida han i stället, så då gjorde vi så. Jag red till ett ställe med en backe, och hade först bara tänkt trava uppför backen några gånger, men sedan när jag hade gjort det tre gånger så ville han galoppera, man kände det, så då lät jag honom rulla över i galopp, och vilken galopp han hade! Den va riktigt mjuk och fin, han rusade inte på utan bara flöt in i galoppen, då blev jag riktigt nöjd och han fick mycket beröm, så jag slutade att rida honom i backen då. När jag kom tillbaka till stallet så red jag honom lite i sommarhagen där det är ganska så mycket snö. Så travade jag runt lite där och tränade lite styrka/kondition. Jag är verkligen nöjd över honom!

Senare på dagen var det dags för Lucitåg med stallet och några från andra stall. Så vi pyntade vagnen med glitter och satte även glitter på selen, jag flätade svansen och gjorde även en fläta i manen längst fram. Han var så söt! När vi skulle sätta på vagnen så kom dom från de andra stallet med tre små shettisar :') Så söta! En av dom som hjälpte till med dom visde sig vara Alva från min förra ridgrupp, trevligt!
När vi sedan gick runt på byn så var det många som kollade ut från fönstren och vinkade. Jag har tyvär inte några bilder eftersom jag satt i vagnen ;p

Nu ska resten av dagen tillbringas till skolarbete och bloggdesignen, som förhoppningsvis blir klar idag, hejdå!

Kommentarer

Lovisa

2010-12-13 - 17:24:14
fin bild! :D

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus