Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

VARNING FÖR BILDLÖST INLÄGG!!

Jag överlevde även andra skoldagen :O
Idag hade vi först idrott, och jag gick dit med Emil eftersom att jag inte känner nån annan tjej i klassen ;O Känns lite wierd att alltid gå med han, haha! Vi gick igenom lite regler innan vi spelade innebandy, men målen räknades inte, så vettefan om vi vann eller inte ;)

Sedan var det Matte, och då fick några matteböcker som stinker, man kan knappt andas över dom! Haha ;) Sen började vi jobba, och då skulle Axel och Emil typ jämt kolla hur dom skulle skriva, och Axel typ kollade vad jag hade skrivit hela tiden ;P

Sedan hade vi NO, vi hade bara 5 minuters rast mellan, och då satt jag jag med två andra tjejer, som jag inte känner x') Vi fick också en läxa tills på måndag, att ta med en växt och ett djur. Så ska plocka en blomma och leta insekter nån dag, haha!

På lunchen satt Gina med sina andra kompisar, kul att hon har hittat fler! Så då satt jag med Emil och Axel, igen, haha!

 

Efter skolan så pkte jag och mamma till Avesta och shoppade, vill ni se bilder på det jag köpte??

Aja, hade bra!

Hejdå ♥

Kommentarer

sanna

2010-08-22 - 15:52:37
fick ni dom nya matteböckerna som typ heter X?

vi fick dom förra terminen, fick as gamla nu och dom luktar oxå lite,, konstigt ;s

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus