Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Och plötsligt...


Ph: Me

...kom blogglusten tillbx
Det har hänt något konstigt med mig. Jag gillar skolan. Det måste vara något fel på mig, så måste det vara. Jag vet inte varför, kanske är ... som gör det, eller så gillar jag helt enkelt nya skolan.
Idag har vi iallafall haft några lektioner som jag inte orkar skriva, och imorgon har vi idrott, och elevens val, och förhoppningsvis har jag hemkunskap då. Eller ja, jag ska ha det.
Kameran har bara stått på skrivbordet ett tag nu, funderar på om jag ska leka lite med den, men det bara regnar ju ute, inte kul. Ska kanske rida sen iallafall. Nu sitter jag och lyssnar på musik om det är någon som undrar.
Hade bra, kanske uppdaterar mer senare!

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus