Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Ny väska m.m


Rätt så gammal bild Canon EOS 450D - 18-55mm

Idag har jag fått en ny väska, ska nog ta lite kort på den så får ni se, jag tycker den är snygg =)
Har också fått FRIDA idag, med en volymmascara, och du Gina, det var Justin Bieber som affisch. Du kan få den om du vill om du kommer hit nån gång =)
Idag ska vi åka bil igen, och då ska kameran med, jag får inte glömma den som sist xP De ska få stanna hela tiden när jag ska ta kort på landskap, ett fint hus och solnedgången.
Imorgon ska vi åka till Orsa Björnpark, och då ska jag ta kort på alla saker där. Men först ska jag ladda mobilen och kameran, så jag kan lyssna på musik hela vägen upp, det är ju en bit.
Aja, hejdå iallafall!

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus