Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Min Kamerautrustning

Kamerahus                                                                                                                                                    

Canon EOS 450D
Detta är min första systemkamera, en kamera som jag tycker funkar väldigt bra!
Den är ganska lätt att förstå, men ändå en liten utmaning, då man inte hittar allting på en gång, utan man får leta lite. En kamera jag kan rekomendera!

Objektiv                                                                                                                                                        

Canon EF-S 18-55mm
Mitt enda objektiv. Funkar väl bra, dock är färgerna ganska nersatta. Har inte så mycket att säga om det här.

Övrigt                                                                                                                                                            
Kameraväska
Hittade ingen bild på den, men en ful kameraväska med inte så stor plats i.

Closeup filter +1 +2 +4 +10
Köpte ett kit med alla fyra på www.kaffebrus.se och det jag mest använder är +10. Jag kan  verkligen rekomendera closeup filter. Alla bilder på vattendropparna är tagna med close up +10.

Nästa inköp/Vill ha                                                                                                                                          

70-300mm zoomobjektiv
50mm macroobjektiv
Stativ

Kommentarer

Anonym

2010-09-02 - 18:32:10
hur mkt kostade din kamera ? (:

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus