Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Hejhej =)

Idag har jag ju som sagt varit vid mormor, och han var jätteduktig, bara pigg som satan! Men mamma sa att hennes hästar hade varit rädda vid ett ställe där, ett typ skjul dä det står en massa maskiner och vagnar, men han tittade inte ens in där, han var helt cool.
Vi red in i skogen och det är väldigt fina stigar där, helt mjuka och underbara att galoppera på, jag lovar! Det är som en dröm för hästälskare, haha! Han fattade galoppen jättefint och ville inte stanna, haha!
En gång hade jag tänkt trava, men det tycket ju inte han, så man kan säga att det inte blev så, han bara drog iväg i galopp, och jag ba jippie x'D

En härlig grej jag gjorde var att när han galopperade när till älven så släppte jag tyglarna och hade armarna rakt ut, och bebis var såå duktig =')
Sen skrittade jag, men då kom koossorna, i full galopp ;O Så då travade jag bort från hagarna, men han brydde sig inte.
När vi kom upp till mormor igen så tvärstannade han och fånstirrade på kossorna, haha! Och så fnyste han jättehögt men sen brydde han sig intge mer efter det =)

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus