Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Hejhej, leverpastej


Ph: Jag  

Idag i skolan så kollade jag på rasterna när Alex, Eddie och några andra spelade pingis, och återigen fick jag massor av bollar på mig, haha! Och så kom Gina, och hon ska komma i helgen, Mats blev btw överlycklig när jag berättade det Gina. NOT!
Sedan red jag, och bebisen var jätteduktig, mycket bättre än igår, jag galopperade faktiskt :') På banan alltså. Han gick även lite i form i traven!
Funderar på om jag ska skriva ett inlägg om min kamerautrustning, tror inte jag har gjort det än! Nu ska vi åka ner till stallet och ta in hästarna, sedan kolla på Det Okända, och vänta på att Gina ska ringa.
Hejdå! Bloggar kanske mer senare.
Jag är btw vääääldigt fluuuummig idag.
Aj löv ju
Haha, va tvungen att skriva det där.

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus