Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Hejhej ^^


Foto: Jag

 

Eclipse var riktigt bra. Verkligen. Det är nog den och ettan som är dom bästa av dom =) Jag vill inte skriva vad som händer, men jag kan knappt vänta tills den kommer ut på dvd, ska nog boka den ;) Jag längtar också tills fyran kommer ut, fast den ska ju delas upp i två delar =O

Idag har jag ridit ut på killen min. Han var jätteduktig, också i galopperna. Jag gjorde en avsaktning från galopp till trav, och gjorde sedan en fattining igen, det fixade han suveränt. Imorgon har jag 50 minuters rast direkt efter första lektionen, och jag har inte en aning om vad jag ska göra då ;O

Sedan slutar jag 5 i 4 också, och då ska jag ner och mocka och rida efter skolan, hoppas jag inte får några läxor då, då får jag göra det när jag kommer hem från stallet. Idag ska jag iallafall ut och leta reda på nåt kryp, och så plockar jag blommor imorgon istället, direkt på morgonen.

Hare bra ♥

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus