Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Haha!

Det blev absolut ingne skrittur, han var så pigg, så jag tänkte galoppera lite, och han tog galoppen jättesnabbt, han var jätteduktig, det var ju bortåt också! Ingen häst som var ivägen där fram heller, så han bara drog iväg i fullfart, och jag bara skratta typ, jag som var rädd förut! Han var jättepigg och tog värsta farten, han bara drog på =') Han var så glad!Men han var lite svår att få stopp på, men jag galopperade igen, och då var han lika svår att få stopp på, haha! Men han var snäll ändå =) Sen gjorde jag lite öppna och skänkelvikning längs vägen, och han var jätteduktig. Det var också ett ganska så öppet ställe, och där gjorde jag lite volter och ställde honom, och han fixade även höger jättefint =)
Förlåt för rörig text, men jag var tvungen x'D

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus