Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Första skoldagen



Nu är första skoldagen över också då..
Kan väl säga att jag har en helt okej klass ändå, finns nog dom som har värre, bara det att jag är den enda tjejen i min klass som inte känner nån av dom andra tjejerna, så jag är väl lite utanför så, haha!

Idag gjorde vi inget specielt, bara fick en massa information och så, och gick runt lite på skolan, på rasterna var jag med Gina.
Mamma skulle komma med ett hänglås till mitt skåp, för vi hade ingen hemma, och då skulle vi ju få upp förpackningen också, och det var ju en liten annan sak då, haha! Vi lyckades inte, och vi hade sönder två pennor (!) i våra försök att få upp den, men det var mammas bläckpennor som låg i hennes bil, så de gjorde inget. Tillslut hittade mamma en fickkniv i bilen så vi fick upp det till slut, haha!
Sedan slutade jag klockan två, och kom inte hem förän 16.15, för att dom riktiga busstiderna börjar gälla på måndag, så jag fick vänta i nästan två timmar innan bussen kom överhuvudtaget, och det är samma sak imorgon också. Men då hämtar mamma mig, så åker vi och shoppar på en gång (Y)
Men.. Nu vet jag inte vad jag ska göra, och jag vet att texten blev rörig, haha!

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus