Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

...

Nu har jag nyss kommit hem från stallet, red honom lite och försökte få honom loss i sidorna, men i höger varv funkade det väl sådär, han är väldigt svår där, men till slut fick jag honom fin och ställd även i den sidan, genom serpentiner och massa slit. Jag satt ju också ner, vilket gjorde det lite jobbigare allting ;D (travade alla övningar alltså). Han blev väldigt trött på mig tillslut, men duktig var han allt.
Sedan skrittade jag honom en vända, och han brukar vara väldigt spänd när man rider ut själv, men inte den här gången. Jag gick en väg han aldrig har gått förut, men inte var han feg heller, han bara gick på. Sedan blev vi omkörda av två väldigt stora traktorer, men han brydde sig inte, den andra visslade väldigt mycket också, men han tittade inte ens på dom, då är jordhögen mycket läksigare om han får säga vad han tycker x'D


Mig och Nisse i våras, snälla, klaga inte på stilen, vi har blivit mycket bättre än sådär ;D

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus