Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Bra kompis? ;S

Jag måste bara börja med att säga att hon sa att vi va bästa vänner både före och efter att det här hade hänt...

Alltså vi hade vart typ varje dag väldigt länge, sen blir jag sjuk några gånger, och då går hon över till Matilda Lina och Emmy, men det är ju inte deras fel. På alla grupparbeten skulle dom vara tillsammans och allt, och så fick jag jobba med en tjej jag hatar, vekrligen. Sen så var det för henne dom fyra, men för dom var det vi fem, med mig också alltså.
När vi skulle åka till Idre, så sa hon såhär: Jag hoppas det blir jag, Lina, Matilda och Emmy, för du får ju inte plats..
Hon lämnade mig utanför hela tiden, när jag frågade varför sa hon att hon gillade att lämna nån utanför, att det var kul?!
Så då skulle jag få åka själv, och liksom, är man bästa vän med en som säger så, nej verkligen inte.
Jag måste säga att jag är trött på sånt här nu, jag har jävligt svårt att hitta nya vänner, och nu ska jag gå i en klass där jag känner tre stycken, och ingen är en tjej...

Kommentarer

GINA (fotoblogg)

2010-08-12 - 18:51:50
du berättade de där med att hon tyckte de va kul att lämna nån utanför. men vem har hålli på så? ?!?!?!?!

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus