Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

7A

Måste säga att jag faktiskt gillar min nya klass.. Haha, det är en grej som är lite kul, men jag orkar inte förklara...
På onsdag ska vi ha en aktivitetsdag i en park, och då är vi uppdelade i grupper, hon skulle dela upp oss, med folk som vi inte könde sedan förut. Då hamnade jag med en som heter Eddie, och det är Ginas tvillingbror, alltså min bästis tvillingbror. Och då sa läraren; Ingen av er känner varann va? Och då sa jag, Jo, jag känner han *Pekar på Eddie*. Haha, lite kul sådär, för vi har känt varandra sen dagis x'D Det finns också en --- -----...
Men ingen tycker säkert det där med Eddie är kul, men min humor vetni, inte den bästa ^-^
Jag har ridit idag också, red ut med Bea. Vi mötte Emil och Hampus också, och Emil sa "Dra upp han på bakhjulet" Och då sa Hampus "Nee, bakbenen!" x'D Och då sa jag "Neee, jag vill inte just nu" ;)
Aja.. Hejdå! ♥

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus