Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Jag älskar dig ♥



Trongutten
2002
e: Sjefen
u: Fröken Trona
Ägare: Jag =')

Gubben.. Jag kommer ihåg på provridningen, jag såg dig i hagen, och redan då kom du mot mig. Jag kände på en gång att det var du och jag ♥ Du var hur snäll som helst, vi borstade, sadlade, red och allt gick bra, du kändes helt perfekt. Och det var vi som köpte dig, vad alla som tittat på dig så var det jag som till slut hade en häst.

Tänk allt som vi har gått igenom, allt bra, och allt dåligt. Jag var lite rädd för dig i Vntras, men bara i ridningen, och jag fattar inte varför. Kommer du ihåg när du hoppade över bäcken? Haha, det gör jag.. Jag kommer ihåg allt. Allt från perfekta dressyrlektioner, hoppning till en lång galopp på uteritten. Och jag kommer aldrig att glömma det häller. Jag ommer ihåg första galoppen, jag bara kände hur glad du blev, som ett "Jippi! Jag klarade det =D" Du var helt underbar.

Jag kommer också ihåg när vi hoppade för första gången. När det var 30cm så brydde du dig inte. Vi höjde till 40 och då väcktes något till liv. Du tyckte det var kul =D

Alla motgångar, alla framgångar, tänk vad vi har utvecklas! Jag till en bättre ryttare, och du till en underbar ridhäst och vän. Min bästa vän. Tänk hur man kan älska en häst så mycket som jag älskar dig, det är obeskrivligt, men då är det, jag älskar dig. Jag känner ett lyckorus varje gång du tittar på dig med dina vackra ögon, och jag vet att du är min häst.

Vi litar på varandra nu, jag älskar dig och det känns som du älskar mig, du är alltid så försiktig, som att du aldrig skulle göra nånting för att skada mig.

Nisse, jag älskar dig och du betyder mer än vad du tror ♥

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus