Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Hej hej =)

Det funkar inte att ladda upp bilder just nu, varför väldigt har jag ingen aning om! Hade tänkt ladda upp några bilder från när jag va med Lina och Mattis, men det går inte. Idag har jag vart med Emmy och Matilda, vi spelade fotboll och hoppade studsmatta, vi hade kul iallafall! Tidigare så flyttade vi Nisse till en annan hage, där verkar han trivas.
Imorgon ska jag, Emmy och Matilda rida till en djö och bada med hästarna, Matilda ska ta kort då, så då kommer det nog massor av bilder sen! Om de går att ladda upp då då..
Igår drog jag och Emmy ut på en vända med hästarna och galopperade mycket! Eller det var mycket för Nisse i allafall. I början var det stressgalopp, men det blev bättre och bättre, och sista galoppen var verkligen helt perfekt, rytmen och allt kändes jättebra =D Det går framåt :) Jag måste dock öva väldigt mycket på hans kondition, men han har nog fortfarande inte rätt galoppflåset, men det får vi väl öva på...

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus